8 september 2010

Jag har blivit insparkad

Idag inträffade det jag har fruktat sedan jag tog mina första steg på Anderstorpsskolan: INSPARK

För er som inte vet vad det är så är det att tvåorna får "jävlas" med ettorna som går samma linje som dem själva. Vissa är elakare än andra och jag visste inte vad jag skulle vänta mig..

Vi satt i lugn och ro på Rörlig bild och såg en film och helt plötsligt när den slutade så stormade tvåorna in med megafon i högsta hugg och vi blev indelade i grupper. Direkt fick jag en mustasch ditmålad i ansiktet och nu fanns det ingen återvändo.
Först fick vi gå in i olika klassrum och bl a stå helt tysta, sjunga manboy och skrika :P
Sedan skickade de ut oss och jag kände lugnet sprida mig, för då kunde man ju iallafal inte skämma ut sig för någon, men usch.. Vi fick ställa oss på ett led åsså skulle man ner med huvudet i en hink med vatten (utan att använda händerna) för att försöka ta en tugga av tomaten som låg i botten.
Med neddränkt ansikte skulle man sedan ner med ansiktet i en skål med mjöl för att söka efter en sockerbit (där också utan händer). Allt detta resulterar i nedkletade kläder, degigt ansikte och deg i håret..
Det hela avslutade med "human centipede", alla stod i en rad på alla fyra i den största korridoren och höll i fötterna på den framför och hade huvudet i dennes bak (mysigt!).. Det som tog mest stryk i den situationen var utan att tveka knäna! Tänk att gå ca 20 meter på ett stengolv!! USCH!! Nu har jag iallafall fina, blå/röda knän med vackra små bulor ♥

Inga kommentarer: