15 september 2010

Inte så utmattande, nej..

Jag kan inte direkt påstå att min linje känns sådär jättejobbig för tillfället, om man tar tillexempel igår så började vi halv nio med svenska sen började nästa lektion 10 men våran lärare var sjuk så vi skulle ha hål till kvart över ett men det tyckte våran mattelärare var onödigt så jag slutade 10 ;)

Imorgon ska alla lärare på Anderstorpsskolan göra något hela förmiddagen så då är vi lediga, men då kom våran klass på att vi ville göra något på eftermiddagen. Så om vädret tillåter så ska vi fika, spela brännboll osv på kyrkholmen :) Så otroligt skönt med sovmorgon, måste jag medge!

Sen så börjar det jag har längtat efter sedan i våras om: ELITSERIEN
Solna AIK och Linköping smygbörjar ikväll men jag räknar den officiella premiären imorgon, iallafall för Skellefteå AIKs del :)

Inga kommentarer: