6 augusti 2010

Vendredi le 6 août deux-mille-dix

Jag tänkte börja med att säga att första isträningen var underbar och jag hade rysningar flera gånger under spelarpresentationen! Nu är det inte länge kvar tills träningsmatcherna drar igång och sedan så småningom själva Elitserien, och GUD vad jag längtar!

Idag gjorde jag besök #2 på vårdcentralen då jag var orolig att infektionen hade spridit sig till höger öra + att jag tyckte det var konstigt att min feber inte gått över då den istället hade ökat till 38.5.. Som tur är så hade det inte spridit sig till det andra örat.. Istället så "sög" doktorn ur mitt vänstra öra och stoppade sedan in en tuss dränkt med antibiotika som jag ska ha i tills jag går och lägger mig. Sedan gick vi och tog ett blodprov för att se om febern berodde på något annat, men vi var tvungna att själva åka med det till lassa, kändes lite småäckligt att sitta och hålla i sitt eget blod ; )

Det verkar iallafall ha gått över med att ha svårt att sova, för imorse sov jag till 11 utan problem! *tummen upp*

Inga kommentarer: