11 februari 2010

Overnight stay at school

Igår hade vi det första svenska nationellaprovet, läsförståelse. Som tur är så kändes det iallafall bra! :) Imorse hade vi ett till men den här gången var det uppsatsskrivning. Man fick typ välja mellan 4-5 saker och skriva om en av dem. Tiden man fick sitta som längst var hela 3 timmar! Men då man är inne i skrivandet och idéer poppar upp i skallen så tänker man inte på att tiden går, utan det var faktiskt rätt så lagomt med tid. Ifall det hade varit kortare skulle man säkert känna sig stressad och bara rafsa ihop något, men med mer tid kan man ta det lugnt och fundera :)

Om ca 1,5 timme ska jag åter tillbaks till skolan för att våran klass ska övernatta där inatt. Jag hoppas att det blir skoj! Nackdelen är dock att vi måste fara därifrån när de andra börjar; ca 8.00 + att vi kommer nog inte att sova alltför många timmar inatt.. Men då har vi ju den stora turen att vi har fått ledigt hela morgondagen, och det känns mycket skönt!

4 kommentarer:

Freddie sa...

visst är det:)?

kul du tyckte om det!!

Ännu en skelleftefantast??

vad är detta.. har redan en bloggerska som är knas-skellefteå-fan :)

MAlinhe sa...

SV: nja, jag gör tyvär inte designer för tillfället! :)

Freddie sa...

ja. brynäsare.

vi kämpar som galningar mot alla skador o för slutspel :)

nu måste jag återvända till min spänande pokertuernring :)

fannyninas sa...

Å vad roligt att höra! På sommarbilderna hade jag bara ett objektiv, och det var kit-objektivet. Så det är det jag har använt på de bilderna!:)