5 februari 2010

Marttinen_001

Jag fick sent igår kväll reda på något som jag verkligen inte hade förväntat mig. Jag gick in på hockeybloggen efter att SAIK förlorat på bortaplan mot Rögle för att läsa lite om matchen. Då såg jag av min stora förvåning rubriker om att det är möjligt att Jyri kan lämna SAIK redan i slutet av Februari! Jag blev såklart chockad och förstår fortfarande inte hur man ens kan tänka tanken att skicka iväg en spelare som Jyri Marttinen!
Jag tänkte direkt att jag skulle skriva ett inlägg om min stora förvåning och besvikelse men insåg direkt att jag då säkert skulle börja böla, fånigt tänker ni säkert, men jag skulle verkligen bli ledsen om
Jyri lämnade Skellefteå AIK..

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag får typ ångest när jag tänker på det "/ Men nu ska vi hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och behåller honom, annars, ja...

MATILDA sa...

Får inte hända :(