26 oktober 2009

Vad håller man för bilen framför? - Långfingret!

Lite ändringar här på bloggen som ni ser..
Jag förstår inte hur jag tänkte när jag lät den förra headern och bakgrundsfärgen pryda min blogg! Så nu gjorde jag en lite mer höstlig design som kändes lite mer stilren.

Igår var det hemmamatch mot krislaget MODO..
Och det blev ju inte direkt bättre för dem då SAIK slog dem med 3-0, målvakten Hadelövs första nolla för säsongen!

Sådärja, tänkte bara skriva ett kort inlägg så det inte ser alltför tomt ut här på bloggen, ska försöka skriva lite mer framöver!


kram

2 kommentarer:

Jessica sa...

sv: Ja, milt sagt! Men nu gjorde han inte det och godkänner han målet så ska han inte ta utvisning. Det är antingen eller - inte båda. Dessutom dömde han bort ett godkänt mål, han kunde inte räkna när dom var 7 man på plan + målvakt samt att han tog skit utvisningar men blundade för det som var något. Usch, ibland undrar jag om dom fått domarkortet i födelsedags present...

Hemma hos Razzel sa...

Klockan 01.34....