29 oktober 2009

Tjugoniondeoktobertjugohundranio

För någon dag sedan var fjortisbloggarna Kissie, Dessie och Paow med i Aschberg på tv8. Själv såg jag inte direktsändningen men såg det senare på tv4play.
De sa att man som storbloggare ska skriva ca 9 inlägg per dag (!). Jag ligger verkligen efter på den fronten. Men jag tycker det är viktigare med lite intressant text än att man bara skriver för att skriva, okej, jag håller med om att det är skoj när de skriver stup i kvarten, men ändå? :P

Om ungefär en timme bär det av mot isladan för att se då tabelltvåan tar emot tabelltrean på hemmaplan. Med tanke på "våran" fantastiska poängskörd såhär långt så är jag verkligen positiv inför kvällens drabbning. Jag vågar dock inte tippa något resultat, men vinst blir det iallafall! ;)

TRETTIONDEAUGUSTI 010

2 kommentarer:

Emma sa...

Tyvärr Johanna, du trodde fel, förlust:/ Kram ;)

Anonym sa...

Du tar fantastiskt fina bilder!

//Morbror Tobias