21 augusti 2009

Nittonkommanittonsekunder

• Usain Bolt slog idag sitt eget världsrekord (19.30) på 200m - Det nya är nu 19.19
• Kroatiskan Blanca Vlasic tog idag VMguld i höjdhopp

Imorgon eftermiddag bär det av norrut med mamma, närmare bestämt till Piteå!
Vi ska se derbyt mellan Skellefteå AIK och Luleå hockey..
Jag hoppas på en känslofylld match med derbykänsla i luften!

Orsaken till att jag inte har skrivit så mycket de senaste veckorna är för att nu på sommarlovet har jag inte så mycket för mig på dagarna och då känns det inte så värt att skriva ett jättekort inlägg om att jag tillexempel har legat och sett Friidrotts VM hela dagen..
Jag hoppas och tror att jag kommer skriva mer nu när skolan drar igång igen. (Måndag)

1 kommentar:

Hemma hos Razzel sa...

Snygg ny header, men du kunde ha skippat killen med långa smala ben..