6 augusti 2009

Bellemare, Hagos, Marttinen, LillFoppa..

Kungarna Av Norrland
I stan där jag växte upp
Finns det en glad och trogen trupp
Det är AIK:s sköna hejarklack
Alltid klädda i gult och svart (dom skriker)
Vi älskar Västerbotten
Myggen finns här och knotten
Men vet ni vad vi älskar mest av allt
Jo vårat hockeylag
AIK, AIK, AIK, AIK, AIK
AIK, AIK ÅH VI ÄLSKAR SKELLEFTEÅ
Varje gång det är hockeyfest
Så vet vi vilka som skrålar mest
Jo det är världens bästa hockeyband
NORTH POWER är deras namn (dom skriker)
Vi älskar Västerbotten
Myggen finns här och knotten
Men vet ni vad vi älskar mest av allt
Jo vårat hockeylag
AIK, AIK, AIK, AIK, AIK
AIK, AIK ÅH VI ÄLSKAR SKELLEFTEÅ (x2)

Jaha oj, hej..
Som du kanske märker så närmar sig hockeyn med stormsteg för att ikväll (klockan är över 12) går spelarna på is och jag är såklart världens lyckligaste.
Läste igår på Aftonbladets hemsida att Joel Lundqvist var så inspirerad över att Göteborg drog ihop 800pers på Frölundas första isträning.. Jag säger bara: HA HA HA HA HA
Här i lilla Skellefteå så var det förra säsongen 4.200 pers på SAIKS första isträning och det skulle inte förvåna mig ifall det kommer ännu fler ikväll nu när det gick så bra för laget förra säsongen!

Och nu när säsongen snart drar igång så kan ni såklart att förvänta er bättre uppdatering här på bloggen, fast jag ska försöka skriva om annat än hockey också såklart.. För jag har nog inte endast hockeyintresserade läsare...? ;)

Inga kommentarer: