12 november 2011

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av Sara:

När ingen ser eller hör mig: Kan jag sjunga för kung och fosterland och samtidigt njuta av att jag inte behöver bry mig det minsta om hur jag ser ut eller går klädd.

Jag går aldrig hemifrån utan: Att ta med mig min mobiltelefon, jag känner att jag måste kunna ha kontakt med omvärlden och får inte missa sms/samtal.

Min blogg heter som den gör för att: När jag var medlem på nätcommunityn Apberget använde jag mig av nicknamet "oOJohannaOo", men ansåg att det var lite töntigt och bytte. Jag tänkte använda något som kunde förknippas med mitt absolut största intresse, och vid den åldern ansåg jag väl att ordet freak var "coolt" och lade till ett extra e. Därigenom mitt nya nickname som jag använder på de flesta ställena: Hockeyfreeaket.

Om jag vågade skulle jag: Utföra saker som ger mig en otrolig adrenalinkick, t.ex. bungyjump. Jag känner även att det här med karuseller säkert är jätteskoj och önskar att jag tyckte detsamma, men jag tror att jag har ärvt av min mor att otroligt lätt bli illamående så fort det snurrar det minsta så det går inte så bra med karusellåkningen..

Om tio år kommer jag att: Ha skaffat mig en pöjk att ha vid min sida, flyttat till en lägenhet och skaffat mig en utbildning som ger mig möjlighet att skaffa det jobb jag vill ha för att sedan kunna försörja mig och mina barn som kommer om ett antal år :)

Jag utmanar: Emma, Alicia och Viktoria!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jag antar utmaningen! ;D