3 juni 2011

Kinapuffar & Turkisk peber

Igår befann jag mig på IKEA i stort sett hela dagen, bilresan startade strax efter 9 på morgon och vi var hemma strax efter 10 på kvällen(!).

Det enda jag fick med mig hem var 6 ramar i olika storlekar och lite godis från Candy World ;)


Imorse tog jag sovmorgon så det blev lunch direkt och sedan ner på stan med lillasystern min.
Helt ovetandes då blev det som en heldag, dvs. ca 5 timmars promenad mellan alla affärer och man kan utan tveka säga att det var Fanny som shoppade mest ;) Jag hittade iaf en svart, transparent skjorta och ett par svarta shorts som jag och Fanny ska "dela" :)

Här är 5 valpar ur kullen som vi ska köpa våran valp ifrån, än så länge är tjockisen med blått halsband till vänster min favorit, mest för att han e gulligt tjock och rätt så lugn :)

1 kommentar:

Emma [hockey & foto] sa...

Så himla söta valpar! Trodde förresten inte att stan var öppet idag men tydligen hade jag fel ;D