17 april 2010

I've got a feeling..

Imorse när jag hörde väckaren gå igång fick jag en mycket märklig känsla. Jag greps av någon slags panik och kände att jag skulle komma försent, trots att jag steg upp i samma tid som vanligt. Jag kände också direkt att jag mådde illa men försökte ändå att få i mig lite frukost. När jag skulle borsta tänderna höll det på att "komma upp fel väg" men jag tänkte inte på det.
Jag sa till mamma innan jag for hemifrån att jag inte kände mig helt 100% men var ändå tvungen att fara för att vi hade Nationellt prov i matte direkt på morgonen.
Hon sa att jag kunde fara hem efter det om det inte gick över, men bara jag fick lite frisk luft och göra bort provet så gick det över.
Det är så i 90% av fallen, jag får nästan alltid ont i magen inför ett prov, även om jag är säker på att det kommer att gå vägen.. Det var ju det där med självsäkerheten...

Resten av dagen rullade på med NO, SO och idrott där vi sprang en runda runt psyket och lassa.. Sedan blev jag på ett mycket bra humör då vi fick helg och inga läxor som måste göras i helgen + att imorgon ska jag va med nåra kompisar och grilla och på söndag så har vi släktkalas :) *tummen upp*

Inga kommentarer: