13 januari 2010

Gymnasiumreflections

Igår fick vi ett brev med en kod som man ska använda för
att få sig in på hemsidan där vi ska göra våra gymnasieval.

När jag startade upp sidan var jag rätt säker på att medieprogrammet på Anderstorpsskolan var linjen för mig. Men nu efter en hel del sökande och grubblande så känns det som att medieprogrammet har för lite viktiga ämnen, och som att man nästan bara skulle sitta av tiden ifall man gick den. Så jag fick istället upp ögonen för Spectrum med inriktning media och journalistik. För jag gillar att fota och webbdesign m.m, + att jag tycker att det vore roligt att bli bättre på att skriva. Man ska lämna in sin "ansökan" senast den 1:a februari så det är inte så långt borta, men tur att jag inte är helt lost iallafall! Nu ska jag bara försöka höja mig i några ämnen så jag känner mej ännu säkrare på att jag kommer in på den linjen jag vill gå!

5 kommentarer:

Sara sa...

Det låter jättebra! :)
Kram

Hemma hos Razzel sa...

Jag hoppas jag är hemma tills dess så vi kan försöka tänka tillsammans!

ffeliciaaaa sa...

ja, eller hur! megasnygg är han :#
Imorgon ska jag in på öppet hus i Göteborg '-.- känner mig liiiite sent ute! haha
& så ska jag köpa en ny mobil :)
själv, ?

Sara sa...

Jag är på andra Twilightboken nu, snart läst ut den, ca 100 sidor kvar! :)

Kram

Anonym sa...

Du är så klok, Johanna.
Dina skrivkunskaper är bra redan, detsamma gäller det fotograferingen.
Gillar att se dina foton!
Morbror Tobias